Naam:
gracy.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Dit vond ik eerder altijd een irritant gedeelte om in te vullen want "tsja, wat ga je hier nou neer zetten en wat niet?!". Daarnaast zullen de meeste mensen die dit lezen mij al beter kennen dan de 10 regels die hier komen te staan. Maar voor de volledigheid:

Mijn naam is Grace, ik ben 24 jaar oud en bijna klaar met mijn Master in Business Studies (hehe). Per maart zal Brussel voor 6 maanden mijn 'thuis' worden omdat ik daar als Marketing Trainee/Intern aan de slag ga bij een international cosmetica bedrijf. Het zal een periode van hard werken worden maar daarnaast vind ik het leuk om regelmatig te sporten (pilates of hardlopen) uit eten te gaan of een drankje te drinken en zo nu en mij even terug te trekken met een boek of te starten aan een nieuwe serie :).

Over mijn reis

Hier kan ik kort en bondig over zijn...mijn reis gaat niet ver maar wel over de grenzen ;). De hoofstad (en het land) staat bekend om zijn overheerlijke wafels, speciale biertjes, bonbons en niet te vergeten de frietekes, oftewel...

Brussel zal mijn plekje worden voor de komende 6 maanden :).

Het is mijn bedoeling de blog met enige regelmaat bij te houden voor de personen die het leuk vinden om iets mee te krijgen van mijn leventje in Brussel..

Liefs,

Grace