Gezelligheid kent geen tijd PART 2

21 april 2013 - Brussel, België

Hi allemaal!!

Het weekend is al weer bijna voorbij..helaas.. maar gelukkig heb ik hier net nog even kunnen genieten van het zonnetje, jullie ook?

Nu lekker op de bank, met een kop thee..tijd om mijn verhaaltje te typen.

Het was weer een enerverende week..maandag was WERVELWIND-dag! Ik wist dat ik vanaf maandagmiddag 16:00 helemaal alleen zou zijn voor de rest van de week omdat beide Product Managers naar Parijs gingen voor training. Er moest dus een hoop gebeuren op de ‘korte’ maandag...Naast de Weekly Meeting, waren er nog een aantal deadlines en verder moest alles worden door gebrieft aan mij, zodat ik helemaal up to date was en de projecten kon opvangen. Uiteindelijk lukt alles ;), vertrokken de Product Managers op tijd en kon ik de laatste uurtjes zelf nog flink aan de slag met een aantal opdrachtjes. Daarnaast wilde ik ook alles even ordenen voor mijzelf om er zeker van te zijn dat ik ‘klaar’ was voor de rest van de week..MOE maar VOLDAAN naar huis.

Helaas maar waar..ontzettend slecht geslapen.. denk hooguit een uurtje of 2. Mijzelf naar m’n werk gesleurd en door de dag heen gesleept. Er was een hoop te doen dus de dag ging snel maar het kostte zoveel energie dat ik helemaal ‘op’ was... eenmaal thuis beleefde ik een kort ‘instortmomentje’..gelukkig was daar.. ITZEL!! Die mij even met haar goede woorden een hart onder de riem stak, mij van mijn stoel aftrok en meesleurde naar de sportschool voor een lesje.. BODYCOMBAT. WWOOOWW dat is even flink bikkelen maar het ging goed en ik voelde mij daarna weer zo fit als een hoentje (zo zeggen ze dat toch ;)). Itzel heeft mij overtuigt..hoe moe je ook bent.. sporten HELPT! Eenmaal thuis hebben we met z’n tweeën een mega-pan gekookt en op gegeten, en daarna heerlijk naar mijn bedje voor een goede tuk :).

Woensdag was ik weer fit en haarscherp en dat kwam goed van pas.. want ik had een behoorlijke fout ontdekt. Snel iedereen ingelicht en alles in werking gezet om het te herstellen. Aan het einde van de dag stuurde een van de Product Managers mij een berichtje ‘You are my hero of the day!’ Dat vond ik toch wel erg leuk :).

Daarnaast was het super mooi weer dus stelde ik aan alle Trainees voor om na het werk richting Chatelain Markt te gaan. Deze markt is iedere woensdag en vind plaats aan een plein om de hoek van mijn appartement. Hier kan je allemaal lekkere etenswaar kopen en wijnen en dergelijke. Maar.. en nu komt het..aan het einde van de dag koopt iedereen hier z’n/haar lekkers + een wijntje en wordt dat ter plekke met iedereen gedeeld, gegeten en op gedronken. DUS wij doen natuurlijk gezellig mee, 3 flesjes wijn ingeslagen een klein hapje en genieten maar. Super gezellige boel!! Toen de markt rond een uurtje of 21:00 weg was, ging het feest gewoon door en werd het alleen maar drukker. De kroegen puilden uit, iedereen stond buiten..en op een gegeven moment viel het mij op dat alle straten rondom het plein bomvol stonden met mensen..echt heel leuk om te zien! Het feest duurde voor mij tot een uurtje of 00:30 want toen vonden we het met z’n allen wel mooi geweest, morgen is weer een gewone werkdag..maar buiten op straat ging het borrelen nog vrolijk verder..

De volgende dag was weer een dag met onverwachte events, dus voordat ik het wist was het 18:45, tijd om op te stappen. Samen met nog enkele andere trainees zijn we naar Flagey gegaan (een groot plein), om daar nog even te genieten van de laatste zonnestralen, een Chouffe en een klein chipje.. Dat helpt zeker goed om de werkdag snel achter je te laten. Eenmaal thuis rond een uurtje of 21:00, heb ik snel nog een potje gekookt en toen vond ik het wel weer welletjes..morgen Feedback Meeting en een extra uurtje slaap kon geen kwaad.

Vrijdagochtend de hele ochtend in Meeting geweest en vrijdagmiddag had ik gelukkig de tijd gevonden om aan mijn eigen project te werken. Om 17:30 vond ik het allemaal wel ‘bon’ en dacht ik “ik ga eens lekker op tijd richting huis”. Daar aangekomen trof ik een verwarde Itzel aan die mij vertelde dat ze het hele weekend bij iemand anders zou verblijven en zondagavond laat weer thuis zou komen. Kortom, I was home alone this weekend..

En dat was op zich best wel fijn, heerlijk uitgeslapen op zaterdag, ontbeten in het zonnetje en toen....gewassen en schoongemaakt (helaas moet dat ook gebeuren). Daarna lekker de stad in gedoken om een beetje te winkelen. Aan het einde van de dag mijzelf getrakteerd op een grote ijsco, een potje gekookt en achter mijn laptop gekropen voor de serie Suits :). Zondag fris en fruitig wakker geworden, ruim 8 km hardgelopen, aan mijn scriptie gezeten en aan het einde van de dag kwam het zonnetje nog even lekker tevoorschijn. Toen ben ik op mijn favo plekje van het huis gaat zitten, jullie raden het waarschijnlijk al.. het BALKON :).

Vanavond ook weer op tijd mijn bedje in want mijn hele week is al vol gepland en uitgestippeld..Morgen Retail Day Belgium op een locatie buiten Brussel en morgenavond komt Sabine mij een avondje bezoeken in Brussel....dus dat wordt gezelligheid!! Dinsdag en woensdag aan de slag met mijn dagelijkse taken, en woensdagavond een etentje met Biotherm. Hopelijk donderdag tijd om aan mijn eigen projecten te werken en aan het einde van de dag vertrek ik richting HAARLEM :)!! Samen met Noortje :), de expert op het gebied van Skincare en de producten van Biotherm! Waarschijnlijk zullen we wel even het Haarlemse induiken aangezien zij ook altijd in is voor gezelligheid maar dat hangt een beetje van de week af.. en vrijdag hebben we Retail Day in Nederland dus dat is weer een intensieve dag. En dan... DAN is het eindelijk.. WEEKEND!!

Dat was het weer voor nu.. mijn geratel zit er weer op ;)..

Slaap lekker voor straks!! En misschien tot van de week!!

Bisous..

Grace

1. Mike:
    22 april 2013
    Haha ik lees alleen maar borrels/pleintjes en gezelligheid!! Klinkt wel goed dat hele brussel... Met zo een gezelligheid kom je die instort momentjes ook snel te boven! ;) Mss tot donderdag in NL?!

xx
  2. Carmen:
    22 april 2013
    Klinkt idd heerlijk al die borrelmomentjes! Zou graag deelnemen om zo heerlijk op een pleintje te zitten, goed idee!
    Volgens mij heb je je draai daar al helemaal gevonden.
    Succes en veel plezier deze week en misschien tot binnenkort in Haarlem...

xxxx
  3. Karin:
    22 april 2013
    Hi lieverd, zit weer gesluierd in de business lounge van Jeddah, te wachten op de vlucht naar Riyadh. Gelukkig internet hier en even tijd om je verhaal te lezen. Hetvwas wel weer een week met nieuwe ervaringen, ontzettend leuk allemaal.
    Xxx
  4. Trudy:
    25 april 2013
    Hi Grace, lekker verhaaltje weer, doe je goed! Ik moet je waarschuwen..ik heb Blue Therapy gebruikt en...ben sindsdien ONHERKENBAAR.. als NIEUW.. Hoe lang houdt dat effect aan?? Dikke kus uit Heemstee!