On commence le week-end :)!!

30 maart 2013 - Brussel, België

JEEEJ het is weekend..eindelijk :)!!

Het was een zware en lange week maar ook weer erg leuk. Aan ‘vertel-stof’ geen gebrek. Ik hoop dat je even de tijd hebt want het zou zomaar kunnen dat dit een lang verhaaltje gaat worden..

Alleen eerst wil ik nog even iets kwijt.. Dank jullie wel voor alle reacties! Het is namelijk super leuk om reacties te krijgen op de verhaaltjes die je schrijft..en laat ook vooral weten hoe het met ‘jou’ gaat want daar ben ik ook altijd benieuwd naar :)..

Maandag begon behoorlijk hectisch, ik moest eerst even alle updates horen van de vorige week en  na mijn to-do lijstje aangevuld te hebben, kon ik aan de slag.. maar voordat ik het wist was 13:30, tijd voor de Weekly Meeting. De naam zegt het zelf al, dit is een wekelijkse vergadering met het hele Biotherm team om alle projecten en diverse zaken door te lopen. Voor mij de eerst keer, erg leuk en zeer nuttig maar na 4 uur ‘vergaderen’ zat mijn hoofd behoorlijk vol van alle informatie. Even wat drinken halen om vervolgens nog twee uurtjes wat werk te verzetten.

Dinsdag had ik ‘s middags mijn introductie-gesprek met de Groupmanager van Biotherm, super aardige vrouw! Wederom een lang gesprek maar erg nuttig en ook gezellig. Ze nam echt de tijd voor mij, om mij alles te vertellen en uit te leggen en ik kreeg alle kans om haar ook vragen te stellen. Toen ik terugkwam op mijn bureau, stond daar een tas vol met Biotherm producten op mijn bureau als ‘welcome-gift’ van het gehele Biotherm team, super cool!! Gewerkt tot laat en eenmaal thuis was ik al behoorlijk moe van de eerste twee dagen.

Woensdag een lekkere werkdag gehad, veel gedaan, veel af kunnen vinken en tijd om te starten aan mijn eerste ‘projectje’ genaamd Blue Therapy :). Een super mooie lancering van Biotherm op het gebied van anti-aging. En daar kon ik donderdag in alle rust aan verder werken want samen met de trainee van YSL (Yves Saint Laurent) had ik zo goed als het rijk alleen op ons kantoorgedeelte..de Product Managers waren namelijk voor een dag naar het hoofdkantoor in Nederland.

Die avond ben ik ook voor het eerst meegegaan naar een borrel met trainees van verschillende afdelingen en dat zorgt nog wel eens voor onderlinge strijd en grappen, erg lachwekkend. Ik ben van DPL ;), Departement de Luxe. Helaas zijn wij in de minderheid..dus werd onze bar-suggestie niet gekozen (ik heb er nog weinig verstand van maar dat zal vast binnenkort wel goed komen :p) ..volgende keer zijn wij in ieder geval aan de beurt, vind ik ;)!

Dus...donderdagavond zijn we naar bar Halle Gery geweest in het gebied Saint Gery. Dit is een hele leuk wijk in centrum van Brussel met alleen maar barretjes, brasserieën, eetcafes noem maar op.. erg druk en super gezellig ‘s avonds! Na de borrel nog met een kleinere groep ergens wat gegeten om vervolgens na nog een laatste drankje richting de auto te lopen. De trainee van Lancôme was zo super lief om mij en nog twee andere naar huis te brengen. Echt super fijn, want het sneeuwde..AGAIN! En toen..jaaa..mijn bedje :)!!

Vrijdag moest er wel gewoon weer gewerkt worden en ging de wekker..as always..om 06:45!! Snel opstaan en douchen en na het ontbijt was ik weer helemaal GOOD TO GO!! Klaar om nog even een dagje flink wat werk te verzetten. Eenmaal aangekomen op mijn afdeling stond daar een hele bar vol met paaseitjes, chocolade paashazen en kuikens...JAMMMIIEE!! Iedereen was vrolijk, we liepen de hele dag door chocola te eten...en iedereen had super veel zin in het lange Paasweekend :). Een productieve maar gezellige dag.. om vervolgens om 18:00 het pand te verlaten en te kunnen zeggen On commence le week-end :)!!

En ook ik kijk uit naar het weekend :)!! Want, Suus en haar vriend, Julien, komen een lang weekend naar Brussel! Super gezellig! Verder komt Bart Stans zaterdag even buurten en Ronnie is zondag in Brussel dus misschien dat ik die ook nog even zie :). En dan doe ik meteen een oproep aan pap en mam, zijn jullie er al uit over maandag? Ik hoor het wel :)!

Helaas ook geen foto’s bij dit verhaal maar ik ben er zo goed als zeker van dat er bij het volgende verhaal wel foto’s van mijn paasweekend in Brussel zitten :).

Voor nu wil ik iedereen een super fijne Pasen wensen!! Geniet van je extra vrije dag, hopelijk met vrienden, familie of allebei!

Hele dikke kus!

Grace

1. Karin:
    Hi Lieverd,

Heerlijk verhaal weer om te lezen en ja, als je het leuk vindt en niet te druk voor je is, dan komen we.

Dikke kus,
    Mam
  2. Trudy:
    30 maart 2013
    Hi Grace! Wat een gezellig verhaal weer!! Morgenochtend ( nou ja..ochtend..; 11.30 uur zitten we aan het paasontbijt aan de Eemlaan..helaas zonder jou en Mathijs..we zullen aan je denken! geloof niet dat we ons zorgen moeten maken dat je daar een b'tje zit weg te kwijnen..hihi..better!!!
  3. Grace:
    Hi mama en tante :),
    Super leuk om jullie berichtjes te lezen. Eerste Paasdag ben ik inderdaad goed onder de pannen, erg gezellig!! Geniet van het paasontbijt morgen met alle gezelligheid en tot snel! Liefs xx Grace
  4. Mike:
    31 maart 2013
    Grace!! Leuk verhaal weer gaat dus allemaal goed daar!! Hoe was het bij Delirium?? ;)

xx
    Mike!
  5. Stefanie:
    6 april 2013
    Klinkt als een gezellige boel daar! Enjoy! :)
  6. Walta:
    6 april 2013
    Leuke verhalen Grace!
    Misschien dat je het slapen maar gewoon moet gaan opgeven, geloof niet dat je daar nog tijd voor hebt tussen al het werken/borrelen/scriptie schrijven/familie en vrienden vermaken door!
    Veel plezier dit weekend met de brabo's!
  7. Lynn:
    11 april 2013
    Klinkt alsof je je super vermaakt!
    Ik heb toevallig mama laatst een sample gegeven van de blue therapy lijn:)
  8. Grace:
    13 april 2013
    Hi Lynn,

Wat leuk een berichtje van je te lezen. En wat goed dat je je mama een sample hebt gegeven van de Blue Therapy lijn. Deze lijn wordt door iedereen echt super goed ontvangen! Ben benieuwd wat ze ervan vind :). Geniet van je weekend!